Day 20 - Carrion de los Condes - 17km - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Wanderer Sea - WaarBenJij.nu Day 20 - Carrion de los Condes - 17km - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Wanderer Sea - WaarBenJij.nu

Day 20 - Carrion de los Condes - 17km

Door: wendelart

Blijf op de hoogte en volg Wanderer

03 Juli 2012 | Spanje, Carrión de los Condes

Walked with the Spanish guy (Alex) today. This morning we found a little baby owl who'd either been deserted or had fallen from the nest. We named it Tiago, and decided to take it to the nearest vet. It was really scared and didn't want to eat anything. The vet gave it a routine checkup (free of charge) and fortunately concluded it was perfectly alright. He directed us to the Guardia Civil (a police branch) , who apparently deal with this sort of thing often, and who took the owl off our hands, put it in a special box and headed to an area where they would put it back into the wild.

I'm at an inn run by actual nuns. They asked everyone to hand in some ingredients and we created a buffet for all. At least 15 different nationalities here, which makes for a great group atmosphere. The nuns got out a guitar and started singing songs! And guess what, they own a dishwasher :)

My blisters are healing nicely and they don't hurt anymore. Going great!

Wanderer

Hoi! Hier vind je Wanderer's reisdagboek. Na 10 jaar studeren was het hoog tijd om er eens voor lange tijd tussenuit te gaan en even helemaal tot mezelf te komen. Mijn reis begint met een kort bezoek aan een penvriend en een museum in Parijs, hierna reis ik door voor een maand vrijwilligerswerk in Taizé. Maar de échte reis begint pas daarna: 800 km. lopen, van St.Jean-Pied-de-Port naar Santiago de Compostella.