Back home earlier than planned and reason why - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Wanderer Sea - WaarBenJij.nu Back home earlier than planned and reason why - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Wanderer Sea - WaarBenJij.nu

Back home earlier than planned and reason why

Door: wendelart

Blijf op de hoogte en volg Wanderer

11 Juli 2012 | Nederland, Geldrop

If you were wondering why my Camino-blog hasn't been updated in a while: I'm back home. Earlier than planned, I've stopped my Camino in Leon and have not reached Santiago. Not because I couldn't walk but because Paul isn't doing so great right now, and he needed me home. Tomorrow, Thursday, Paul will start with chemotherapy. It's unexpected, this decision is only made a week ago and for a long time we asumed he was doing okay and didn't need this yet, but the past few weeks his health has diminshed suddenly. Paul and my presence home are the most important things right now, but perhaps, one day, I will continue my Camino and reach Santiago de Compostella. If you'd like to know how we're doing: we are home and you can call us any time, phone is always switched on :-)

Wanderer

Hoi! Hier vind je Wanderer's reisdagboek. Na 10 jaar studeren was het hoog tijd om er eens voor lange tijd tussenuit te gaan en even helemaal tot mezelf te komen. Mijn reis begint met een kort bezoek aan een penvriend en een museum in Parijs, hierna reis ik door voor een maand vrijwilligerswerk in Taizé. Maar de échte reis begint pas daarna: 800 km. lopen, van St.Jean-Pied-de-Port naar Santiago de Compostella.