Day 6 - Estella - 23km - Reisverslag uit Estella, Spanje van Wanderer Sea - WaarBenJij.nu Day 6 - Estella - 23km - Reisverslag uit Estella, Spanje van Wanderer Sea - WaarBenJij.nu

Day 6 - Estella - 23km

Door: wendelart

Blijf op de hoogte en volg Wanderer

19 Juni 2012 | Spanje, Estella

Left a little later this morning after waiting in the rain for a few hours for a post office to open. The rain made everything smell very nice, so that's the upside of things :)

And then the mountain said unto me: "Thou shalt not pass!" But I did :) And the spectacular view was totally worth it!

Had a late lunch in a cute little village, enjoyed a delicious lasagna and some wine. I don't usually drink this much wine, but it's the cheapest thing around here :)

After 23 km - a relatively easy road, very flat - I arrived in Estella at 6:30 PM. I'm in this old monastery inn building. Going to wash my dirty, smelly feet now, or people won't be able to sleep in the same room as me :) Want to get up early again tomorrow, and attempt to break my mileage record again. I'm starting to enjoy this more and more! Goodnight!

• 19 Juni 2012 - 22:08

Lies:

Goedemorgen, Wendela (want ik reageer na middernacht!). Hebben je kamergenoten ook hun voeten gewassen? Dat zal een dagelijks ritueel onder pelgrims zijn.
    Mooie voortzetting van je reis gewenst; ik probeer je vanuit Geldrop te volgen, zij het via het wereldwijde web.

Wanderer

Hoi! Hier vind je Wanderer's reisdagboek. Na 10 jaar studeren was het hoog tijd om er eens voor lange tijd tussenuit te gaan en even helemaal tot mezelf te komen. Mijn reis begint met een kort bezoek aan een penvriend en een museum in Parijs, hierna reis ik door voor een maand vrijwilligerswerk in Taizé. Maar de échte reis begint pas daarna: 800 km. lopen, van St.Jean-Pied-de-Port naar Santiago de Compostella.